好文好圖用作善意分享。如有侵權煩請告知必當刪除連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

4/23/20

在超級市場要小心了 (04/23/20)

BE CAREFUL IN SUPERMARKETS!!!
在超級市場要小心

My wife and I went to buy grocery. Of course, we had face mask and goggles to be safe.
我和妻子去買雜貨。 當然,為了安全起見,我們有口罩和護目鏡。

When we got there, wow, there were so many people. Scary !
當我們到達那裡時,哇,好多人。 害怕 !

I decided to pull my wife to go home cos we might even catch CoVid there...
我決定拉我的妻子回家,因為我們甚至可能在那兒趕上CoVid。

But, contradicting me, she doesn't want to go home!
但是,與我矛盾的是,她不想回家!

Oh my goodness! I really dragged her back to the car.
哦,我的天啊! 我真的把她拖回了車上。

In the car, she ignores me and is angry...
在車上,她無視我,很生氣。

When we arrived home, when we remove face mask... She is not my wife....
當我們回到家,當我們取下口罩...她不是我的妻子...。

BE CAREFUL.
小心。
SAFER@HOME....